Szerencseszámok

 2013.05.21. 13:39

Az enyém a 12. Már iskolás korom óta tartom a szerencseszámomnak. Akkor választottam amikor mindenki kérdezte, hogy neked mi a kedvenced. Választottam... Egy müzlis doboz hátulján voltak kivágható számok, amin állatos képek voltak. Valahogy tetszett ami a 12-es alatt volt. Talán a szavannán legelésző gazellák....

Gábornak az 5. Már neki is gyerekkora óta ez a kedvence. Kérdeztem tőle, hogy milyen okból, de nem emlékszik, talán egy mezén volt 5-ös szám.

Ezeket a számokat mindig beírjuk ha lottózunk, vagy bármilyen szerencsejátékot játszunk (nagyon ritkán...). Ragaszkodunk hozzájuk, pedig nem nyertünk még velük semmit, ami nagyobb nyeremény lett volna...

2013.05.12.  A mi főnyereményünk! Amikor megtudtam, hogy azonnali műtéttel világra fognak jönni a lányaink, feleszméltem a dátumra, ahogy néztem a telefonomat... Nem hittem a szememnek, hogy ez a véletlen így bekövetkezhet... Gábortól is szinte ezt kérdeztem először: ,,-Tudod hanyadika van? Nézted a dátumot?"

Ez a mi telitalálatunk, az életben egyszer bejött, ráadásul duplán. Ha tényleg a sors akarta így, akkor ez egy jel, vagy egy üzenet... Hogy minden rendben lesz és szerencsét hoznak nekünk és gyermekeinek is. Ugye...???

A bejegyzés trackback címe:

https://hedi-lena.blog.hu/api/trackback/id/tr985310764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása