Megszülettünk!

 2013.07.31. 20:09

csillagozott_kepek3_1375293383.jpg_5120x2880

Kedves Ismerőseim!

Örömmel értesítek mindenkit, hogy megszülettek ikerlányaink július 25.-én. Léna 2330 grammal, Hédi 3100 grammal látta meg a napvilágot. Jól vagyunk, és nagyon boldogok vagyunk, hamarosan haza megyünk!

 

Így szólt volna a kedves köszöntő levél, amiben értesítem a kedves ismerősöket és rokonokat. Hivatalos kiírás július 25.én lett volna, a 40. hét vége. A történtek és nehézségek ellenére úgy érzem kellett az élettől ez a ,,pofon", hogy egy kicsit észbe kapjunk és más elgondolásba lássuk az életünket. Persze még nincs vége a történetnek, sok nehézség vár még ránk, de úgy érzem képesek vagyunk végig csinálni és boldogok tudunk lenni így is a lányokkal. Én nagyon boldog vagyok és hálát adok minden nap a Jó Istennek, hogy ilyen gyönyörű lányokat adott nekünk! Még mindig nem vagyunk otthon, de ha jól számoljuk, akkor 3 hónaposak lesznek a lányok és akkora már a saját házunkban leszünk. Még egy kicsit ki kell bírnunk ezt a kórházi létet, ami bevallom őszintén nagyon nem egyszerű, nem csak nekem, hanem főleg a lányoknak, de ezt már úgy gondolom, hogy fél lábbal is...  Addig is élvezem a helyzetet a lányokkal, sokat sírunk, sokat alszunk, sokat eszünk, de a legjobb amikor nyugalomba vagyunk és nézzük egymást és újra meg újra szerelembe esünk! 

(A felső két fotó az első fotók a lányokról, amit én készítettem, nem akartam vele senkitsem sokkolni, de mi tényleg ilyen kicsik és védtelenek voltunk!)

A bejegyzés trackback címe:

https://hedi-lena.blog.hu/api/trackback/id/tr885436235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása